=3=

Nu är det bara nio dagar kvar tills jag flyger och jag längtar verkligen. I helgen ska jag och en kompis köpa det sista jag har kvar av presenter, mest saker i matväg, eftersom jag vill köpa dem så sent som möjligt. Annars har jag verkligen varit duktig med presenter i år, lite för duktig faktiskt, Karin får alldeles för många, tydligen får hon för många av föräldrarna också, så det blir verkligen hennes år i år. Anton får alldeles för tråkig, han är så svår och pappa vill jag inte ens tala om… det är bra med såna som emma och alla färäldrafäräldrar som får ät och drickbara grejer, passar till alla. Själv börjar jag bli alldeles för smart för mitt eget bästa och önskar mig bara saker jag behöver i år, får hoppas att några ger mig lite onödiga saker annars blir jag för nyttig. Men grejen är ju att det är så svårt att veta vad man inte behöver, men innerst inne vill ha, de flesta såna saker finns ju här i Strasbourg, som en jättesnygg lila kappa som jag går förbi minst tre gånger i veckan och suktar efter, jag har inte ens kolla prislappen eftersom jag ändå inte behöver den, men jag vill ha!!!!

   Om det är någon som undrar om jag har någon tanke med det här inlägget så kan jag ju erkänna att det har jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0