Sjuka barn och daligt te

Jag sitter nu vid datorn i grupp A och skriver. Finns inte sa mycket att gora eftersom jag tar hand om en liten flicka som har svininfluensan (omg, spring och gom er innan jag smittar ner er ^^). Hon ligger och sover och jag gor mest ignenting. Det ar jag? hon och tva andra har? de andra haller pa att gora sig iordning for att ga och jag kommer snart bli ensam med ett sjukt barn, ett ton franska filmer och jattemysko te.

Hittils sa verkar chokladteet vara det basta, eller iafl minst konstiga. jag far testa lite mer och ge en raport ikvall, om jag hinner.
Ikvall ska jag namligen ha min forsta hjalplektion i engelska, ska bli jattekul. Sen sa ar det ju judo, men jag hinner nog in anda for att jag ska nog inte upp sa tidigt imorgon. Ska in till Strasbourg(vad annars?) och se pa new moon. Tror nog att den ar dalig, men ska anda bli intressant.

Ja, det var typ det, det har inlagget har inte sa mycket med titeln som man skulle kunna tro, men det beror pa att jag har trakigt och inget att gora....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0