Tankar från helgen

Nu har jag just kommit hem från mitt älskade Strasbourg, lite kallt eftersom jag redan har lyckats tappa bort en vante…^^’

Har inte gjort nått särskilt, träffat lite volontärer och hängt med dem. Jag kände mig som en backpacker på mini budget med min rycksäck med liggunderlag stickandes u överst, men eftersom jag sov på soffan så hade jag inte så mycket val. Jag slapp i alla fall sova på liggunderlaget.

 

Annars har veckan varit bra, börjat med franskakursen igen vilket var trevligt men jobbigt eftersom jag hade glömt göra läxan.

Men nu är jag helt förberedd för imorgons läxförhör.

 

På onsdag så är det nån sorts ledig dag, inte för mig alltså, men det betyder att wangens historiska förening har en ljusmarch runt byn vilket verkar kul. Annars händer väl ingenting speciellt nästa vecka heller, jag ska träffa lite andra volontärer och hoppeligen sova på en säng den här gången under helgen, men inget särskilt. Jag börjar känna att helgerna håller på att ta slut, jag har bara två fria helger kvar, tills jul, men det är väl kanske en bra sak eftersom att hänga i wangen inte är det roligaste på helgerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0