Strasbourg

hej

det har borde vara uppe forra veckan man jag har haft lite olika internetmojligheter och har darfor nte kunnat fa upp den an.


Nu har jag varit i Strasbourg i nästan en vecka och känner mig ganska hemma i staden.
Jag och den andra tjejen från sverige kom en dag tidigare än de andra så vi spenderade en dag med att strosa runt i Strasbourg vilket är en underbar gammal stad, jag älskar den.

Vi har varit på en kurs nu, alla volontärer i Frankrike och jag har träffat en massa folk, de flesta tyskar.
Jag ska bo med en av dem, Alexander, och imorron ska vi åka till garen (tågstationen) och möta Mdm Crusty som ska köra oss till min lilla by Wangen.
Det har varit en väldigt kul vecka, vi har tittat på det europeiska parlamentet, vilket var intrressant
det här är fran den stora salen i mtten, dar alla parlamentariker sitter och rostar (det blir sa kul utan prickar^^)

vi spenderade resten av veckan till att mota andra volontarer, ga pa seminarier, leka och lata bli att sova.

jag skulle vilja ladda upp mer bilder, men det vill inte mitt internet, sa det far bli en annan gang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0