Paris... typ

jag tänkte bara skriva ett snabbt inlägg om paris, jag skriver ett längre när jag har fått bilderna och då lär komma ihåg lite av vad jag gjorde. Därför ska jag göra detta pedagogiskt med googlebilder, utan källförteckning och hoppas jag inte upprör någon copyrightfanatiker. En del lämnade jag ut, för att jag inte orkade, för att min blogg inte gillar min mamma och för att jag inte vill vara elak mot Amerikaner och svenskar (iafl vill jag låtsas att jag inte vill det). 
Highlights var, min mamma , min pappa , min syster, baby the stars shine bright , dennes säljare, alice , versailles, assyrien, babylonien, persien, leonardo, degas, tahitisnubben, mode, vädret, montmartre, maten, sniglar, creme brulee, choklad och stromae.
lowdarks var amerikaner, andra svenskar, andra turister i almänhet, regn, skor, köer, mitt id, metron, vegetarisk tallrik och min dåliga packning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0