Veckobrev

Nu är de såhär att mitt hotmail som ni vet är nere och därför kan jag inte skicka veckomail som jag brukar, så jag lägger ut det här så att alla får ta del av de dåligt skrivna galenskaperna som jag brukar förpesta mina nära och kära med.

 

Grattis

 

  Hejsan!

 

Den här veckan har jag gjort lite granna som omväxling. Jag var på vin och musik afton i lördags, vilket var trevligt. Gott vin, ok musik, det var Wangens orkester som spelade och det dom miste i musik gjorde dom upp för med sina coola röda dräkter med guldknappar.

 

I onsdags såg jag på fantomen på operan med en kompis, den var mysko, men rätt intressant. Jättefina dräkter, men storyn var lite konstig, huvudpersonstjejen verkar ha lite issues, just sayin…

 

Annars så har jag varit sjuk, det började i söndags och jag var hemma måndag eftermiddag och tisdagen, men nu mår jag ok. Fortfarande ont i halsen, snuvig och hostig, men inget ont i huvudet vilket är skönt.

 

Förutom det så har det inte blivit så mycket gjort, ska träffa en kompis på söndag och imorgon ska jag in till stan, annars ska det bli en lugn helg,

 

Hoppas alla har en bra helg

 

Bisous

 

Sigrid

 

mycket verklighetstroget mail

och nu vill jag be er om en liten tjänst, om de som läser det här kan se till att alla som vanligen får mitt mail får reda på att jag har postat det här  vore det väldigt snällt. Också alla (folke) som brukar skriva tillbaka något, gör det som en kommentar, jag vet inte när min hotmail fixar sig igen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0