Paris-loli

Jag vet, jag är som vanligt extremt seg med det här, men allt är karins fel. Anledningen till att jag ens har bilerna nu är för att jag tog dem själv. 
Så, vi började vår lolidag med att ta oss till BabySSB och bara titta på affären. De hade inga öppetider, men det kändes som värt det att bara ha sett den.
Jag menar kolla in affären!
Men självklart var det itne nog bara att se den, så vi gick in för att ta oss en närmare titt.
Efter att bara ha gått runt och squeelat ett tag (och undrat var man fyller i jobbbansökningsenkäten) så började jag naturligtvis prova en massa.
Sne så gick vi över till en Angeliv pretty affär och jag vill bara varna känsliga läsare, har ni itne tagit era sötvaccin så är det här förmodligen dödligt.
Inte riktigt min stil, men bara titta på det! De kommer äta upp oss om jag inte skriver att det är jättesött! 
För... mycket rosa, kan inte, blogga mer....


Om någon undrar över varför bilderna är snea så finns det en bra naledning.
Dont. Question. Angelig. Pretty, ね? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0