Det är vår!

i dag stod jag ute på balkongen utan jacka, och det är fortfarande februari!
det är inte klokt vad varmt det är.
På något sätt, eftersom det är så små olikheter i klimat mellan Alsasse och Sverige så tror jag att det ska vara typ som i Sverige, men alting går så mycket fortare här, vilket är rätt trevligt.
Sen började det tyvärr regna, men, men, det kan aldrig vara hundra.
Regnandet gjorde att jag inte åkte på judo vilket i sin tur gjorde att jag sitter här och bloggar.
Förresten, så heter en kvinnlig bloggare 'blogeuse' på franska, ganska awesome namn måste jag säga, och jättesött^^
je suis un blogeuse!
ska göra scones snart, om jag har ingredienser nog, får se när jag går hem...
det var allt jag ville framföra i kväll sov gott
*somnar med huvudet på tangentbordet*

Kommentarer
Postat av: Emselot!

P***n på dig Folke! haha, nej, älskar folke,... men men,.. jag kommenterade i alla fall älskling! :Doch skrev ett inlägg som du fick läsa nu innan du gick och la dig! puss puss söta drömmar och hoppas du får en bra dag i morrn/idag!

2010-02-24 @ 22:23:09
URL: http://metrobloggen.se/emselot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0