Seminarie i Redon!

Jag har bilder!
ja, fem i alla fall, med olika uttryck, men jag ska bara lägga upp den normala
 
men, jag syns inte!!
arghh, ok jag lägger upp den konstiga också
det är jag som tittar fram bakom den enda killen.
man kanske kan tro att det är trevligt att vara ensam kille med 23 tjejer, men han var inte så road.
det var ett jättekul seminarie, redon är en liten stad, men de har åtmisntone en trevlig pub vid namn l'art scenik
pratar franska så läs det högt^^
åh jag och min dåliga humor
jag har inga andra bilder, men kanske snart, sen typ
någon kanske har märkt hur dålig jag är på att följa upp med mina löften, jag lovade till exempel redan i oktober att lägga upp bilder på det universitära palatset...
det kommer!
nån gång
.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0