Fête de la musique

Idag var det då dags för den årliga musikfesten, jag gick på skolkonserten och det var en väldigt konstig känsla. det var ju mina barn som stod där framme och vinkade till mig och sjöng så fint, även om de glömde bort sig ibland. men det är ju inte mina barn, utan någon annans och det känns lite konstigt att de kan vara mina och samtidigt inte. Jag önskar att jag kunde visa lita bilder, men det har jag inte rätt att göra, jag får inte ens nämna barnen vid namn så det är jättesvårt att beskriva dem så att ni förstår hur underbara och fantastiska de är. jag känner mig nästan personligt engagerad i showen, för jag har tragglat låtarna med dem i veckor nu och sett till att de kunde alla orden utantill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0