Gruppcosplay

Så grupperna, jag lämnade ut två stycken som var från videospel som jag inte kan nått eller bryr mig om (team fortress 2 och final fantasy XII, bring it on) men annars såg det ut så här.
Vad ska jag säga om den här gruppen annars än att de är episkt coola. Nästan hela den viktigaste casten från one piece och även lite sidokaraktärer. de var bara underbara.
De här är från black butler, ne serie jag itne läst eller sett, men de får en liten plats eftersom de var så himla snygga kostymer.
Det här är en dålig bild, jag vet, men det beror på att jag filmade det mesta då de dansade till alla svenska japanälkares största skräck, caramelldansen. varför, varför har denna låt blivit ihopkpplad med japanofili? vad tusan har den med nånting att göra  övehuvudtaget? Arghhh!
Om det inte syns så är det Orihime och Nel från bleach, himla snygga kostymer. Nel ha man och barn, så jag känner mig inte för gammal för att hålla på med det här flummet än ^^
det var det hele, har itne så mycket mer att säga förutom...
BENTO!
=^_^=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0