jag längtar till veckan för då får jag vila^^

Jag har just kommit hem från japanaddict, chapitre 2 och det har varit underbart på ett väldigt utmattande sätt. Hela nio timmar har jag spenderat i palais des fetes med en massa andra manganördar. Jag är så trött att jag inte vet hur jag ska hålla ögonen öppna, men det har ju gått hitils, så det ska väl gå imorgon.

 

Det har varit jättekul. Jag har blivit totalt mosad i DDR, tagit en bakaloreat-examen (mycket bättre än de där bacaloréat grejerna fransmännen har som högskoleprov, fast obligatoriska). Det var lagom svårt, japanska, historia, shoujo, shounen, geografi, matematik och pokémon (ja, det är ett ämne), men franskan var jättesvår. Hur ska jag kunna veta vad chrono crusades hjältinna heter i den franska versionen eller vilka animes som har blivit dubbade till franska.

 

Det var en cosplay uppvisning och en jättecool saga, men jag visar bilder typ i övermorgon.

 

Affärerna var inte så intressanta, lite manga/anime, en massa kläder helt inte i min smak och bilder. Men, jaja, jag sparar pengar.

 

 

Imorgon blir det kattöron som gäller, jag älskar japan-nördar!

 

=^_^=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0