Nytt RPG?

Som ni ser har jag inga vanliga alvedon, nej jag har mina paracétamol som är ett RPG! Och man får 6 cp per dag, wow! Undra bara vad cp står för, hp eller kp hade väll varit bättre, men jag får väl vara lite kreativ. Så jag gick till min ordbok.

 

Cacche-point, gömmpoäng: Jag blir alltså bättre på att gömma mig när jag äter paracetamol, coolt!

 

Calecon-point, kalsongpoäng: Vet inte vad de ska vara bra för, men låter awesome.

 

Camouflage-point, kamouflagepoäng: Jag blir bättre och bättre på att gömma mig för var dag, haha!

 

Carabin-point, medicinarpoäng: Jag tror jag är nära här, vet inte vad det betyder, men typ att jag blir bättre på att medicinera mg själv?

 

Changeant-point, föränderlighetspoäng: Jag kan alltså förvandla mg till något, typ en frisk version av mig själv!

 

Claquette-point, steppdanspoäng: Inga kommentarer, men se upp för mina steppdansskills….

 

Coherent-point, sammanhängandespoäng: det här är något jag verkligen behöver, så vi får väl hoppas att det är det som det är.

 

Créativité-point, kreativitetspoäng: Det måste vara det här det betyder, i alla fall så verkar jag ha massvis av dem!

 

 

 

Folke, det är nu upptill dig att skapa ett rollspel som heter Paracétamol, sorry, annars får du inga kalsongpoäng.


Kommentarer
Postat av: Folke

OK, det är klart tills du kommer hem.

2010-06-13 @ 20:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0