Shopping

Idag har varit en hektisk men trevlig dag. Jag har slutligen gjort nästan alla mina sista inköp, alla presenter och grejer jag vill köpa innan jag åker hem. Tyvärr kan jag inte prata så mycket om presenterna för risken är stor att du ska få några av dem, men mina kökstanter (som jag hoppas inte stalkar mig och använder babelfish) ska efter lång fundering få en massa badgrejer. De var jättesvåra att köpa till, grejer känns för svårt, smycken för dyrt, men lite schampo och andra grejer behöver alla. Självklart ska jag ha med mig lite gott att äta till fikat också^^

 

Till mig har jag köpt min sista franska manga, lite cd:s och lite lyxig mat till i helgen. Jag sitter och lyssnar på Christophe Maé, han är underbar^^ *sjunger med*

 

Donc c’est des jours je me lache…

 

I alla fall. Jag har tagit ner alla affischer och packat ner mina böcker i lådor, så det är väldigt tomt här på ett stökigt sätt. Hela halva väskan är redan full och jag har inte ens börjat med kläderna än! Ok, några är i lådor eller på ica (glöm inte att hämta ut!) men alla andra ska ner i väskan, ryggsäcken och min uber shoppingväska jag har köpt. Principen är att kan jag hålla den i en hand är det en handväska.

 

10 dagar kvar!

 

=_=

 

Här, ta en katt

 

./l、

(゚、 。 7

.l、 ~ヽ

.じしf_,)ノ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0