Det är kallt >_<#

Det regnar, jättemycket, frusna föräldrar köper vitt vin i hopp om att värma upp sig lite och tappra arbetare håller modet uppe vid de olika stationerna. Det må vara en minifestival men det betyder inte att man inte arbeta, tvärtom har jag inte arbetat så mycket en jag kom till Freihof. Tio timmar blev det totalt, om man räknar in lunchen som jag åt på kontoret. Det låter kanske mycket, men det var mest att stå i kassan till kaféet, lite ströjobb i köket och dela ut mat. Någon cremont blev det inte som utlovat, men man får väl klara sig med pinot gris och öl. Mina fötter värker och jag är lite småkall samt lite hungrig, men det är skönt att det är över i alla fall. Imorgon blir det lugnare 8-12, men det blir ändå ingen sovmorgon, det får vänta tills på lördag då det lyckosamt nog inte är en röd dag så bussarna går som de ska.

 

Jag har lovat (hotat) emma att skriva ett blogg inlägg varje dag fram tills hon kommer så jag får väl göra ett försök^^

 

12 dagar kvar! 


Kommentarer
Postat av: emselot

jag hatar när din hot går igenom! men ändå, kommer att bli jätteskoj ^^

2010-05-13 @ 19:27:21
URL: http://www.metrobloggen.se/emselot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0