Il fait chaud, si chaud

Det är jätte varmt nu och som en uppenbar konsekvens så hr jag bränt mina axlar. Man skulle kunna tänka att en människa med så dålig hy som in skulle ha vett ha på sig solkräm och en riktig tröja när det är varmt, men jag tyckte av nån anledning att det var ett bra ide att åka rullskridskor i två timmar iförd linne. Jag kommer aldrig att lära mig. Någon kylbalsam har jag inte heller har haft på hudkräm vilket hjälper lite, men inte alls tillräkligt, jaja, jag får väl skylla mig själv. Eller så får jag göra som jag brukar göra, skylla på mamma, varför måstade du ha så dåliga hudgener mamma, varför?

 

Sen har jag upptäckt att Strasbourg är stolta ägare till två piccasotavlor vilket var i stort sett en enda anledningen att besöka det moderna museet, jaja, jag gör det ju gratis, så det var väl inget att klaga på egentligen.

 

Idag ha jag försökt baka macarons till emma, som kommer imorgon, de blev rätt misslyckade, men jag hoppas de ska smaka goda.

 

Sa jag föresten att emma kommer imorgon?

 

Wiiie!

 

Detta blogg inlägg skrevs igår men internetet gillade mig inte, så därför kommer det upp idag^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0