Wieee...!

Det här är en text som du ska läsa för att jag ska kunna säga att jag har lagt upp ett inlägg varje dag tills emma kommer hit. Bara åtta dagar kvar! Imorgon kommer hoppeligen en lång utredning om varför fransmän är så mysko, eller lite av anledningarna i alla fall. Mest är det väl en utläggning av vad några saker fransmännen gör som jag tycker är lite konstigt. Skamlös reklam för min egen blogg på min egen blogg…

 

That’s how i roll^^

 

Bisous tout le monde!

 

Ok, den här texten borde varit ute i går, men eftersom min dator bestämde sig för att dö så blev den inte det. Axel är mitt vittne. Därför kommer den andra utlovade texten imorgon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0