Rosetter

Hej!
Så idag tänkte jag itne hålla på med bokrecensioner utan återgå till det jag vet att ni alla har saknat: random bilder av sigrid!
Närmare bestämt rosetter gjorda av mig.
Inom lolita finns det något som heter alice bow och som ser ut ungefär såhär:
De här är naturligtvis jättedyra så därför så köper jag dem inte utan började för ett tag sen göra dem själva.
Sen blev det ltie väl många...
Ja, jag har sytt alla dem där själv, de verkade itne som så många när jag gjorde dem...
Jag ber om ursäkt för mitt hemska hår.
Ettan är en 'vanlig' alice bow, medans tvåan är mer åt vad man brukar kalla 'head-eating' håller.
Trean är ltie mer modest.
Fyran är min absoluta favorit jag älskar pärlorna och spetsen är jättesnygg!
Rosetter är för lolita vad hattar är för medeltida lajv, har du en bit tyg över, syr man dem.

Kommentarer
Postat av: Folke

Man kan aldrig ha för många rosetter. Du har rätt i att fyran är bäst, pärlor och spets gör allting snyggare.

2011-10-04 @ 23:20:18
URL: http://perfektfummel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0