Ju mer man packar desto mer kaos blir det.

Jag har packat sex lådor, en ryggsäck, en halv resväska och en halv shoppingväska och ändå så är det jättemycket grejor kvar. Och det ser stökigare ut än det gjort på länge! Förutom att se stökigt ut ser det ut som om ingen bor här utan att någon bara sover här och har dumpat lite random grejer överallt, men inte fixat i ordning något. Borta är affischerna, alla böcker, alla papper, broschyrer och kort. Majoriteten av smink, smycken och kläder är nerpackade och det enda som finns kvar är saker jag måste ha och presenter folk här ska få. Det är deprimerande. Jag vet att jag startar tidigt men något måste jag göra medans jag slöar och jag vet hur hektiskt det kommer att bli sen så jag vill ha så mycket som möjligt gjort så tidigt som möjligt så att jag slipper stressa den 4. Jag menar det börjar klockan 6 på morgonen (as if jag kommer vara där) och det slutar typ… sent med en nuit dansant, eller dansnatt. Jag kommer nog inte dansa så mycket, men som pappa sa, jag får väl dansa tryckare^^

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0