Japanadict, dag 2

Idag passerade otroligt snabbt. Mest på grund av att jag spenderade 3,5 immar av 8,5 med att spela rollspel. Ja, jag spelade rollspel! Det var jättesvårt, spelledaren pratade jättesnabt, så jag var tvungen att koncentrera mig hela tiden för att kunna förstå allt, och även då så missade jag lite saker här och där. Jag är ändå jättestolt över min bedrift.

 

Idag är jag inte alls lika trött som jag var igår, jag sov ungefär tio timmar i natt så jag han vila ut tillräckligt för att vara på plats tio i tio. Jag har varit så otroligt nördig den här helgen att jag har blivit neutral, jag undrar varför folk kollar konstigt på mig och inser först efteråt att det inte är så vanligt att ha på sig kattöron. På anime/manga konvent är det typ obligatoriskt!

Det har varit jättecoolt och en underbar början på slutet. 15 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0