Ser du den här rubriken… 6 ninjor…

Så jag har blivit ninja. Eller för att vara ärlig, jag har stukat foten och min bandagerade fot i mina sandaler ser ut som en ninjafot à la naruto. Det är ungefär det bästa med att stuka foten. Det hände så här:

 

Jag, Mercy och Mercys bror Philip var ute och gick med walkie-talkies då vi kom på att vi kunde dela upp oss och prata med varandra. Ganska snart så kom det sig att Philip började jaga oss och vi sprang och gömde oss bakom en buske, för vi såg honom komma. För att ta sig till busken var man tvungen att gå över ett stängsel, det var kanske 30 cm högt, men jag lyckades snubbla till lite. Det gjorde lite ont, men inget jag tänkte på. På kvällen när jag gick hem från kontoret så gjorde det dock ont att gå i trappor och på söndagsmorgonen var jag osäker på om jag kunde ta mig till köket, men efter en stund så blev det bättre. Idag så pratade jag med pappa och blev skjutsad (älskar dig Janine!!!) till apoteket och har bestämt mig för att inte åka på seminariet, i alla fall inte idag. Jag får se hur det blir, men jag har pratat med dem, och det enda jag egentligen missar är ja.. sista seminariet. Det vore kul, men jag överlever.

 

Sen vill jag bara säga att jag mår bra, få inte panik (jag tittar på dig mormor). Det gör knappt ont om jag bara går på plan mark och bara lite när jag går i trappor.

 

Utchia Sasuke– ser coolare ut i bandage än du sen 1999


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0