Kris och katastrof (nästan)!

Jag har glömt och köpt te! Jag var och handlade idag och jag vet inte hur jag lyckades, men jag glömde att köpa te, hemskt. Jag kan se Armin skaka huvudet åt mig…

 

Nu har jag i alla fall äntligen köpt mina tågbiljetter till paris, det var på tiden, bara en vecka kvar! En vecka kvar innan jag är i huvudstaden, en vecka kvar innan jag får träffa min älskade syster igen, det känns faktiskt som det viktigaste med den här resan^^ En kompis till mig ska också dit samma vecka, så vi håller på och är förväntansfulla tillsammans. För övrigt så är det bara 14 veckor kvar, lite över tre månader, hur tusan gick det till?

 

Jag kollade runt lite när jag väntade på min buss i dag och hittade de här:

 

Kawaii!

Är det bara jag som tycker att de kommer direkt från Piffle World?

(är det bara jag som vet vad Piffle World är?)

 

I alla fall, folk har klagat på min stavning (som vanligt) så jag har försökt att korrekturläsa det här inlägget, får se hur det går…


Kommentarer
Postat av: emselot

Jag harglömt och köpt te! Vad är det för en korrekturläsning?!

2010-03-29 @ 20:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0