Hälsosam viktn enligt japanskt bantningspreparat

Jag satt och tittade i det nyaste nummret av Kera då jag hittade den här bilden
Jafg är ingen expert på japanska, men som jag förstår så är drtta reklam för ett bantningspreparat och det syns tydliga före och efter bilder. Det är väl inget fel med att gå ner i vikt om man är överviktig, men när man väger 52,4 kilo så är man långt ifrån överviktig! Jag vet inte hur långa de här tjejerna är, men jag tvivlar på att de är korta nog för att det ska vara bra för dem att väga under 40 kg.

Kommentarer
Postat av: Folke

De har verkligen ansträngt sig för att få personerna på "före" bilderna att se tjockare ut.

2011-10-17 @ 17:55:26
URL: http://perfektfummel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0