Bodyline!

Precis innan jul så gjorde jag en gigantisk beställning från bodyline och nu har 5 av 6 paket kommit!


Massa paket!



Sjömansklänning, mycket bättre kvalitet än jag trodde och jättesöt^^



Blå bolero, den hade ett mycket märkligt placerat knytband som gick lätt att ta bort som tur var




Samma klänning i två färger, jag älskar det mönstret!


Underbyxor, jag köpte två av samma modell


Nånsorts hårdekoration, ska ta bort banden.





Tre blusar, samma modell, olika färger. Det kom med en kravatt och en litet smycke till varje blus, jättesött. Den svarta ska bli spextröja.



Military parfait, jag älskar militärstilen i Lolita, men jag har aldrig skaffat mig en sådan klänning innan så jag är jättepepp på sen här klänningen. Jag var lite osäker på trycket, men jag är övertygad nu när jag ser den i verkliga livet.


Bolero i samma färg som klänningen, jag trodde den skulle vara mer vinröd, men jag fick en vinröd bolero i veckan så jag är faktiskt glad att den är mer julröd.

Alltsomallt är jag jättenöjd. Det är bra kvalitet på kläderna och det gick fort att få paketen. Nu väntar jag bara på det sista paketet, men det borde komma den här vecka eller nästa vecka eftersom det är i Sverige enligt trackingsystemet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0