Aldeles för tidigt för att vara bra för mig

Nu har jag gått upp före åtta två dagar i rad och jag känner att det tar på kroppen^^

 

Att gå till min franskakurs är inte så jobbigt, det ser jag mest som nöje, förutom läxorna förstås. Vilket påminner mig om att jag fortfarande inte är klar med läxorna vi hade över lovet, även om de skulle var klara igår… jaja, jag gör dem på söndag, eller kanske imorgon eftersom jag ska träffa en av mina kurskamrater. Men vi ska väl inte studera hoppas jag. Annars gillar jag verkligen min kurs och alla som går där. Vi är nästan bara tjejer, från hela världen, min ålder och uppåt, alla är väldigt motiverade och på ungefär samma nivå.

 

Anledningen till att jag gick upp så himla tidigt idag är inte lika kul, Reunion obligatoire…. Det betyder att alla som räknas på hela bygget möts i ett rum och går igenom en massa viktiga saker som man behöver tänka på. Lite var itnressant, några grejer som berörde mig om dörrar julfester och ljus, men det mesta var om saker jag inte orkar bry mig om eller riktigt förstår på franska, som budget och va de ska göra i sommar, men det var väl intressant att se.

 

Jaja, det var dagens gnäll

 

Sen har jag sett min ärkefiende….

 

En gås!!

Fly för livet, den kommer äta upp mig!

Ahhhhhh!!!!!!!

 

Jag blev plötsligt sugen på foi gras…..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0