Julkänslor i november

Jag vet att det dröjer mer än en månad tills jul, men jag kan inte hjälpa att se fram emot det, med alla dekorationer som börjar synas i Strasbourg och all julkakor som dyker upp helt oväntat i affärerna. Jag ser verkligen fram emot att g juldoppa mat, och jag har redan köpt lite sylt och julklappar, kunde inte hålla mig^^

Har t.o.m. hittat glutenfria julkakor, så de får bli till att köpa dem med…

 

Ser verkligen fram emot att komma hem också, det är så lätt med presenter när man är i ett annat land, tänkte köpa jättemycket julkakor, de har tydligen nästan samma julkakastraditioner som vi. Det är nästan lika trevligt att köpa julklappar som att ge, det slår faktiskt att få, för när man får så vet man aldrig vad man får, men att se hur folks reaktioner är när de öppnar presenter är en ak jag aldrig får nog av, det är väl ett självgott drag i mig.

 

Det känns rätt skönt ändå, när jag går och tänker på julen att jag tänker på allt det roliga och inte att jag saknar s erige så mycket. För det gör jag inte, inte alls. Visst ska det bli jättekul att komma och besöka och träffa alla, men det kommer inte vara några som helst problem att åka tillbaka.

 

Jag känner mig faktiskt väldigt nöjd med mitt liv just nu, mitt största problem är vad jag ska laga för mat på onsdag då jag visst har ledigt och köket är stängt, så jag ska väl inte klaga.


Kommentarer
Postat av: Siggy

ummm, det är julshoppa, btw, juldoppa har jag inga planer på att göra....

2009-11-09 @ 23:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0