Lycka ar att hitta earl grey som loste i skapet

nu har jag sovit en natt i min lilla sota by wangen och det kanns som att leva i en disneyfilm!

det forsta jag gjorde i morse var att oppna mitt fonster och sla upp mina fonsterluckor till mitt lilla pittoreska rum for at titta pa min lilla pittoreska tradgard dar sma pittoreska barn springer omkring.

hela byn tar en kvart att se, men den ar definitivt vart att titta pa. gatorna ar sma, men val asfalterade och man far se upp for de kor som darar.

tyvarr kan jag fortfarande inte fa upp nagra bilder men sa fort jag kan sa ska jag visa alla sma gulliga korsvirkeshus prydda med blommor som byn formligen kryllar av.
att byn ar omgiven av valskotta vingardar gor inte det hela sarskilt otrevligare.
jag har inte smakat vinet i omradet annu, men bade ja och Alex, tysken jag bor med, bastamde att det maste vi naturligtvis gora sa fort vi far chansen. nu borgar jag bli hungrig sa jag ska ga och se om Alex har hamtat maten fran koket sa at vi kan sitta och ata den tillsammans i vart eget lilla kok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0