Seminarie i cannes!

det här är officielt sigrid-lägger-upp-bilder-hon-borde-lagt-upp-för-flera-dagar-sedan-dagen, elr i det här fallet borde jag lagt upp bilderna för flera veckor sen, nästan två månader sen
cannes
det var kul, det var inte varmt och det var väldigt mycket folk
rätt awesome altså
inte lika awesome som seminariet jag just kom hem från, men ändå rätt coolt
ni får höra mer om det seminariet när jag orkar (om två månader)
random bilder!
jag syns knappt!
tyskorna kväver mig!
det här är taget på en litet tåg vi åkte in, det är lite kul hur alla andra tittar in i kameran medans jag tittar åt ett helt annat håll...
sol!
det var rätt kallt som sagt (13 grader plus! det häs ska vara cannes, sol och bad och grejer, att det är typ 4:de januari är ingen ursäkt!), men det var sosken och grejs och riktigt trevligt vid vattnet.
vyn från vårt rum, ganska trevligt måste jag säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0