Ha!

Jag har i alla år, ja länge i alla fall, haft den vanan at jag tar lite ost på min soppa som sen får smälta vilket många i min närhet har tykt ät lite konstigt.

 

Men nu idag dår jag bästämde mig för att laga lite alssasisk löksoppa ås upptäcker jag att det är precis så man ska göra! Även om de står riven ost så är det fundamentalt samma sak! Så där ser ni, man SKA ha ost på sin soppa, så gör man i Alsas!

 

Sen tycker hon att man ska ha i krutongerna innan soppan vilket är helt mysko, då blir det ju soggiga innan man hinner äta dem, corn flakes principen.

 

Det var ltie kort, men jag ville bara upprätta min ost-ära

 

Ska göra klart soppan nu, har itne ens börjat, jag blev så glad över ostgrejen^^

 

 …..

 

…..löksoppa…..

 

på min elspis  TT^TT 


Kommentarer
Postat av: Folke

Spellcheck FTW

2010-01-25 @ 09:45:21
Postat av: Siggy

Spellchek is for the weak!!



btw, första kommentaren av en icke-familjemedlem, du fortsätter att pwna emma, puss på dig för det!

2010-02-20 @ 00:54:30
Postat av: emselot

Tjohoooooo~ update anymore?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0