Inget särskilt

på lördag är det två veckor från sverige och en vecka hemma, wow, det känns som jag varit här mycket längre än så, har redan kommit tillbaka till den gamla vanliga rutinerna igen och det känns bra.
jag ringde min syssling idag!
det verkar som jag har en massa släktingar jag inte känner på ställen jag råkar befinna mig på... iall fall två.
hon var jättettrevlig och lovade att skicka en mängd brochyrer om att chamonix och skidor och grejs...
underbara människa
iallafall... 
jag tror jag hade en idee med det här inlägget..., jaja, 
det är inte så mycket att berätta om mitt liv, det går på som vanligt, har ingen aning om vad jag ska göra i helgen dock, alla verkar vara och hälsa på lena, vem tusan nu det är...
jaja, nått får jag väl hitta på, antagligen sova och äntligen städa mitt rum.
ska väl ta reda på lite sätt att åka till chamonix på....
det är så mycket som ska resas det här halvåret, lyon och paris och stuttgart och chamonix
vill gärna ta omvägen runt italien och schweiz när jag är i chamonix, det ligger jättenära, bara lite berg imellan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0