Cykeltur

Det börjar bli dags att göra alla grejer som man inte kommer hinna göra om man gör dem nu, så jag tog med mgi mobilen och fotade från cykeln. 

 

Jag cyklade snabbt nerför kullen, så snabbt att jag tappade mobilen, jag vänder mig och hör en bil komma bakifrån så jag går mot sidan. Sen ser jag något svart flyga där bilen kör fram och springer dit och kollar. Mobilen ligger i fyra bitar som går att sätta ihop och när jag startar måste den gå igenom lite grjer, men annars funkar ne perfekt. Åh vad jag älskar otekniska mobiler.

 

träd, vackra gröna träd längsvägen

 

Utsikt från räcket

 

Jag njuter av cykelturen, trots sol i ögonen

 

och sist, men inte minst, kor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0