Individuell cosplay

"-  'Va, han har en 'jag älskar yaoi' pin på sig? Det kan han ju inte ha. han är ju kille?' Säger någon om Usopp, några småskratt hörs.
Shanks lägger handen om Usopp och drar honom till sig.
- 'Det kan han visst ha om han vill' Alla brister ut i gapskratt."

Söndag, lite i tio på morgonen, i kön in.
Ok, cosplay, först up individuell sådan.
Denna coola kille med snygga svärsskills som... random snubbe från bleach? jaja, snyggt vare iallafall.
Zashiki-warashi från xxxholic, så himla snyggt! Hon har gjort kostymen för hand, jag fick titta närmare på den och alla små blommor är påsydda för hand, otroligt. Hon van första pris^^
Awww, en liten son-goten och en liten Chocola! de gjorde till och med en kame.hame.ha och en choklad.magi.grej, jättesöta^^ varför klädde itne mian föräldrar ut mig till så coola saker, jag menar de här barnen kommer ha typ sju årig cosplay vana när de är femton!
En.. alv? Missade hans namn, men himla snygg dräkt, sorry för bildkvaliten, men han var väldigt snabb, så det här är den bästa bilden.
Misa-misa-chan tar anteckningar, jag vet inte om jag borde vara rädd eller bara förtjust.
Jag vet inget om den hr personen, bara att hon är från ett videospel och att hennes kostym är made of awesome!
Den röda drottningen, wow, bara wow.
Och sist men itne minst, Jakc sparrow i kilt. Den här snubben var så himla bra inte bara hade han en jättesnygg kostym, men han rörde sig precis som jakc och han hade verkligen fångat den rätta personligheten, helt otroligt.
Det var de individuella cosplayarna, de var inte så många, även om jag lämnade några ute, men det var ett väldigt litet konvent, så whatever. men många hade verkligen gjort mycket för att fixa snygga kostymer och de hade alla en liten 'show' istället för att bara gå runt och visa upp sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0