Jag går och lägger mig...

Igår var en rolig, men uttröttande dag, trots att jag var ledig från jobbet och inte hade någon skola. Klockan 1 gick jag över till Szobody’s och klockan 2 åkte vi till posten och skickade iväg mina paket till Sverige. Sen så gick jag och Mercy den 2 timmar långa vägen runt kullen, en otrolig vacker vy av växlande vingårdar, skog och blomsterängar. Vi tror vi såg vildsvinspår, men de var inte särskilt färska. Det är verkligen sommar här nu, allt blommar och är grönt och körsbären är röda och mogna, de som fått mest sol i alla fall.

   Efter det skyndade jag mig hem, åt mat, fixade till mig och begav mig sedan till Strasbourg där jag gick och handlade. Sedan så var det dags för min franskatenta som varade i en och en halv timme och gick väl ok. Jag tror inte jag får någon medalj för min grammatik, men kanske för den lilla uppsatsen jag skrev.

 

 

Idag är jag därför helt utsliten efter att även ha jobbat åtta timmar. Ja skulle vilja visa bilder från promenaden, men min dator vill inte, så jag får väl göra det typ nångång.

 

Kanske när min syster skickar resten av parisbilderna ^o- 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0