Satsukitime!

OOC FTW!

 

Så, nu är jag nästan helt förberedd inför morgondagens cosplayäventyr. Det är inte helt identiskt, men med tanke på att allt är saker jag har hittat hos mig och utan att köpt något så måste jag säga att jag är rätt stolt. Jag vill inte spoila för nån, men jag har just sett episod 21 och det var hemskt! Ska se 22-24 idag så att jag kan min anime.

 

 

Hon har egentligen grå hudfärg, men jag har inget grått puder så jag har använt det ljusaste jag har och sen grå ögonskugga ovanför det.  Försökte bara få det att se ut som om jag aldrig är utomhus och inte sover eller äter särskilt bra vilket hon inte gör. T.o.m. när hon slåss så sitter hon i sin datamaskin och styr sladdar från deras hq. Hon är som den mest massiva datanörden någonsin, fast coolare och hon slåss på riktigt. Kan ni fatta att jag gillar henne? Förutom faktumet att hon är en brutal mördare som t.o.m. hade ihjäl sin egen pappa och som vill att alla människor utplånas från jordens yta. Jag menar, hon hade ihjäl en gymnasietjejs hund, fast den anföll henne först.

 

Satsuki ^

Sigrid  ^

 

Lika som bär, eller hur? Det var drygt att behöva se så argt utråkad ut hela tiden, och min lugg är alldeles för lång och mina shorts för korta och jag skulle kunna räkna upp en hel lista här men vad tusan, ’canon are for sissies’ om jag aldrig brukar säga.

 

 

Försöker komma i rätt datanördig mördarstämning. Jag tror inte jag ska ha på mig alla sladdar imorgon, hon använder dem bara när hon är i sin dator, annars så ser hon relativt normal ut. Fast de enda gångerna hon inte är i beast så typ äter hon eller går på toa (jag tror hon sover i beast…). De enda tillfällena hon är ute så är det typ för att jogga, av nån anledning så är hon väldigt hälsosam av sig på det sättet.

Jag skulle gärna göra det här igen fast med en assistent, det var jättejobbigt att nå knappen på datorn och sedan hade jag några sekunder på mig att sätta mig rätt och fixa med alla sladdar som hade fallit när jag böjde mig fram.

Alla sladdarna är mina, jag har seriöst ingen aning om varför jag har så många eller vad jag ska ha dem till, men faktum är att alla förutom typ tre stycken som är till min gamla kamera faktiskt är till för att användas. Hur tusan gick det här till?

 

 

Jag har dissekerat sladdar^^

 

 

Jag är ledsen om du inte fattar ett dyft av vad jag håller på med, men om du vill veta mer så eum… fråga min mamma, pappa, syster, eller de flesta av mina kompisar så kommer de med glädje förklara. Syftningsfel, jag vet, men jag vet inte riktigt hur jag ska få till det och franchement ma cherie, je m’en fiche.

 

Och ursäkta för kvaliteten på några av bilderna, av nån anledning blev det mycket sämre när jag klippte till dem i photoshop, jag vet inte alls vad jag gjorde…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0