Min älskling kommer hit!

Jag fick just reda på att min älskade emma kommer att komma och hälsa på mig om bara 17 dagar! Vi har pratat om det sedan innan jag åkte så det kändes nästan som om det aldrig skulle hända, men idag så loggade hon in på skype i typ fem minuter för att säga det. Sedan satte hon sig och kollade på tv med sin syrra så nu är jag ensam med mina glada planer för vad vi ska göra den nästan hela veckan hon stannar. Jag ska nog ta ledigt i alla fall ett par dagar så att jag kan visa runt henne ordentligt. Sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men det blir nog en del roliga saker, det är bra att hon stannar så länge så slipper vi stressa oss igenom Strasbourg och hinner både se staden, min by och bara umgås. Sen så tror jag att eurovision är den helgen hon är här sp vi ska väl se på den, ska se om jag kan få till det att vi ser det på riktig tv annars blir det väl datorn.

 

 

Nej, nu ska jag dansa min happydance och vänta tills hon kommer online igen

 

Wiiiiiiiie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0