The coundown is on...

Idag är en otursdag... det är 13 dagar kvar tills älsklingen kommer!
Hon var elak nog att inte komma online igår då det var två veckor kvar... 
Imorgon är det en viktig dag, Kristi himmelsfärd, inte på grund av jesus, men de har en liten festival-liknande sak här på freihof. För mig betyder det att jag jobbar från morgon till kväll med att servera saker, men i gengäld så får jag dricka cremont^^ Det ska vara en mängd aktiviteter för barnen, ansiktsmålning, sport och jag vet inte vad. Jag ska som sagt stå och fixa med maten, så även om det hela börjar 11 så måste jag vara där vid åtta. Men mer om detta imorgon.
Nu är det bara en och en halv månad kvar av det roliga, jag har fått mina sista papper att fylla i, order om att köpa biljett och snart kommer info om det sista seminariet, hjalp! Det har gått så himla snabbt! Visst, det ska bli kul att komma hem igen, men jag kommer sakna allt det här, franskan, köket, alla kompisar, Strasbourg, mangan, församlingen, kakorna, träden.. jag kan hålla på så här i en evighet, men jag vet att det bara är ett avgångsstadium. Jag är bara så himla tacksam över att jag kan göra sånt här, att kunna ta in ännu en nation, ett folk i mitt hjärta och även om Sverige är mitt hemland så är Australien och Frankrike väldigt speciella länder för mig och jag önskar bara att jag kunde göra det här i alla länder på hela jorden.  
Jag kommer sakna dig Wangen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0