Metarmorphose Temps de fille Luckypack 2013

Så jag fick ett luckypack i födelsedagspresent av mina föräldrar som jag inte skrivit om här och så kan vi ju inte ha det!
Settet heter Happy Bell och är bedårande, för första gången i mitt liv har jag strumpor som matchar min klänning! Yay^^ För att inte tala om att den har border print och ett namn! Ribbon scalloped gills inte, förresten låter happy bell så otroligt mycket gulligare. 
 
 
Strumpor! Jag tog medvetet inte med skälva fötterna eftersom mina bruna skor missfärgade dem ganska hårt, detta är anledningne till att man tar foton innan man har på sig grejerna...
 
Åhh, den här klänningen, så himla fin, rosetterna, rosorna, de små lavendelfärgade banden i trycket! Jag bara älskar den!
 
Närbild på trycket, ja det är två sparvar som gifter sig, och den ena har på sig en fluga^^
 
 
Två rosetter kom också med, den ena väldigt enkel i samma tyg som klänningen och den andra lite mer komplicerad. Jag gillar verkligen den vita, det lilla metahjärtat är bedårande.
 
Och en blus, ganska intetsägande förutom fejkpärlknapparna, men det är väl alltid trevligt med en till blus.
 
Bonusväska! Ekologiskt och allt möjligt, det är första gången som jag sett något ekologiskt kopplat till lolita så jag var förvånad, men glad.
 
Så alltsomallt är jag väldigt nöjd, köänningne är bedårande och assecoarerna till passar jättefint! Nu ska jag bara komma på hur man får bort missfärgning från sina strumpor^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0