Underkjol!

Underkjol!

 

Efter mer än ett år med tragisk underkjolslöshet fick jag idag äntligen en ordentlig underkjol. Den är vit , fluffig och jord av drömmar och kaninönskningar…. jag menar organza och bomull. Och den är magisk, man går från det här.

 

Ganska söt och glad till…

 

 

Jag bor i ett moln! 

 

Man kan klart se en ökning i söthet, men även i gladhet, om man jämför ansiktena kan man helt klar se att man blir gladare av att ha en underkjol på sig.

 

  
Utan underkjol        Med underkjol
 
Mina vetenskapliga studier visar därför på tydlig resultat för att underkjol ökar ens välbefinnande, gullighet och man mår bra i största allmänhet. Det var allt för mig denna gång mer vetesnkap kansek kommer i frmatiden (förmodligen inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0