Fielding, Helen; Bridget Jones Dagbok

Böcker lästa: 26
Böcker kvar: 73
eumm.... rent ltterärt är det väl ingen nopbelprisvarning, men inget för hemskt heller, väldigt enkel stil och lätt att hänga med.
med innehållet förhåller det sig så att det finns två anlednignar till att det itne är min grej.
1, Jag är inte 30 år och tror itne att jag är överviktig/ingen älskar mig/allt är skit.
2, Jag är itne ständigt på jakt efter det andra könet och blir lätt utråkad av ne bok som utslutande (nästan) handlar om jakt på detta.
jag tänker inte skriva mer om denna bok.

Kommentarer
Postat av: Folke

A CHALLENGER APPEARS



Trevligt att dig med i tävlingen Sigrid (för då får jag TVÅ godispåsar när jag vinner!!!). Min siffra just nu är 29/100, så jag får väl skynda mig... och jag som tänkte läsa alla Discworld-böckerna.



En dystopi där allt inte är skit är "Du sköna nya värld" av Aldous Huxley (på listan står "Framtidens värld", men de måste ju mena den sköna världen eftersom den är mycket mer känd).



Jag gillade Bridget Jones dagbok trots att jag heller inte är 30 osv... det är väl en smaksak. Men hursomhelst så skriver Marian Keyes mycket bättre chick-lit, skandalöst att hon inte fick med nån bok på listan.

2010-10-21 @ 20:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0